Czy opłaca się wręczać upominki klientom?
Każdy kto przynajmniej trochę jest zorientowany, jeśli chodzi o reklamę firmy zapewne wie o tym, że jest ona kluczowa w pozyskiwaniu klientów. Na dzień dzisiejszy niezwykle świetnym pomysłem na reklamę mogą okazać się tanie kubki reklamowe jako tanie upominki reklamowe. Konkretnie chodzi o to, aby wręczać je klientom przy okazji. Oczywiście najlepiej byłoby mieć pewność, że dany klient np. lubi pić systematycznie kawę, natomiast z drugiej strony nie jest to konieczność. Niezwykle znaczące jest to, aby nadruk wykonany na takim kubku był jak najniezwyklej czytelny – w przeciwnym razie niestety spadną szansę na skuteczną reklamę.

Z jakiego powodu? Przede wszystkim chodzi o to, że nikt nie rozpozna loga naszej firmy, a chyba nie o to w tym chodzi. Z kolei, gdy zastanawiamy się kiedy najlepiej takie kubki wręczać klientom to tak faktycznie zależy to tylko i wyłącznie od nas samych. Możemy wymyślić sobie np. coś takiego, że będziemy dawać je stałym klientom jako swego rodzaju podziękowanie. Inna opcja jest taka, że będziemy dodawać je do każdego zamówienia powyżej 200 pln. Jak dlatego widać nie ma chyba jednej perfekcyjnej metody na to kiedy wręczać kubki reklamowe klientom, bowiem jest to zależne od nas.

Z jakiego powodu? Przede wszystkim chodzi o to, że nikt nie rozpozna loga naszej firmy, a chyba nie o to w tym chodzi. Z kolei, gdy zastanawiamy się kiedy najlepiej takie kubki wręczać klientom to tak faktycznie zależy to tylko i wyłącznie od nas samych. Możemy wymyślić sobie np. coś takiego, że będziemy dawać je stałym klientom jako swego rodzaju podziękowanie. Inna opcja jest taka, że będziemy dodawać je do każdego zamówienia powyżej 200 pln. Jak dlatego widać nie ma chyba jednej perfekcyjnej metody na to kiedy wręczać kubki reklamowe klientom, bowiem jest to zależne od nas.